Wij streven altijd naar het perfecte voor onze klanten en werken vanuit het motto ‘Goed is de vijand van Geweldig’. Wij willen de beste kwaliteit bieden aan onze klanten en richten ons voornamelijk op bereikbaarheid, betrouwbaarheid, deskundigheid en transparantie. Bij ons heb je geen zorgen over kosten achteraf, addertje onder het gras en uiteraard de uptime. Wij staan volledig achter onze producten en bieden daarom 30 dagen lang: ‘Niet tevreden, Geld terug’ garantie!
Gaat er echter ergens iets mis en ben je niet tevreden over onze producten? Dan kan je binnen 30 dagen na je bestelling via ons portaal aangeven dat je gebruik wilt maken van ons tevredenheidsgarantie. Je ontvangt dan de kosten van je hostingpakket terug.
Wij streven altijd naar het perfecte voor onze klanten en werken vanuit het motto ‘Goed is de vijand van Geweldig’. Wij willen de beste kwaliteit bieden aan onze klanten en richten ons voornamelijk op bereikbaarheid, betrouwbaarheid, deskundigheid en transparantie. Bij ons heb je geen zorgen over kosten achteraf, addertje onder het gras en uiteraard de uptime. Wij staan volledig achter onze producten en bieden daarom 30 dagen lang: ‘Niet tevreden, Geld terug’ garantie!
Gaat er echter ergens iets mis en ben je niet tevreden over onze producten? Dan kan je binnen 30 dagen na je bestelling via ons portaal aangeven dat je gebruik wilt maken van ons tevredenheidsgarantie. Je ontvangt dan de kosten van je hostingpakket terug.
Om gebruik te maken van ons tevredenheidsgarantie gelden de volgende voorwaarden:
Van toepassing op alle e-mail- en hostingpakketten;
Domeinnamen, VPS-pakketten, Cloud producten (zoals Microsoft 365), Website laten bouwen (zoals WordPress diensten) en overige producten zijn uitgesloten;
Je hebt de factuur voldaan;
Wij hebben je opzegging tijdig ontvangen;
Wij hebben je opzegging per e-mail bevestigd;
Maak je gebruik van de tevredenheidsgarantie, dan wordt je dienst per direct gedeactiveerd.
Domeinnamen en overige gelicenseerde producten komen niet in aanmerking voor de tevredenheidsgarantie. Opzegging is natuurlijk wel mogelijk en dit dien je zelf te doen via de portal, maar helaas ontvang je geen restitutie van het lopende termijn bedrag.
Wanneer je gebruik wil maken van de tevredenheidsgarantie kun je inloggen in je account en een ticket aanmaken. Per ticket geef je aan om welk(e) product(en) het gaat. Een reden opgeven is niet verplicht, maar we horen graag van je waarom je niet tevreden bent.
Je ontvangt binnen 24 uur een bevestigingsmail waarna de diensten worden gedeactiveerd en het betaalde bedrag op je rekening wordt teruggestort.
“Ben erg goed geholpen bij Hostingbaas. Mijn oude provider werkte niet meer mee omdat mijn website gehackt was. Hostingbaas heeft mij eerst via de chat geadviseerd, de website verhuisd naar een beveiligde omgeving en mij geholpen met het fixen van de hack. Heb nu weer een werkend website, bij een hostingprovider met oog voor klant.”
K. Gekink“Eerst uitgezocht of dit wat voor ons was, en hiermee een chat geopend via de website voor advies. Ik ben goed geadviseerd over de mogelijke diensten en heb daarna ook voor hostingbaas gekozen voor mijn hosting. Met vragen over instellingen voor DNS was ik ook snel geholpen, en maak nu ook gebruik van hun DNS servers.”
Pim van der Weide